2011. január 27., csütörtök

Újdonságok (4. hét)

Mi minden történt az év negyedik hetében? A jelenlegi Kezdő csoport tagjai szintén regisztráltak az oldalra, így már az Ő neveik is olvashatók a PC Nagyik/Nagyok listájában :)
Az Alba Regia Nyugdíjas Klub honlapjának újabb verzióját feltettem a Társas nagyi linkek közé, kicseréltem a régit, itt lehet megtekinteni a -szerintem- szép és mértéktartó weboldal szívhez szóló (és hasznos!) gazdagságát:

ARNYE honlap

A jobb oldali sáv tetejére beillesztettem az MTV Klasszikusok oldalról a Másfélmillió lépés Magyarországon c. 1981-es dokumentum sorozat második részét (és hetente váltok majd tovább).
Illetve alább küldöm a saját ,,tartozásomat", azaz a havi előadások vázlataira mutató linkeket. A kék, azaz hivatkozássá változtatott sorokra kattintva megtekinthetők és a bal oldalon lévő File menüre kattintva le is tölthetők a PDF file-ok, az Eredeti mentése vagy a Download original opcióra kattintva.
Kérem, bárki, aki ezeket majd olvassa és hibát, kiegészíteni valót talál benne, nyugodtan vegyen elő engem, van még mit tanulnom bőven (emberileg és gépileg is :) )!


Első előadás (2010. október) - Levelezés és adatbiztonság

Második előadás (2010. november) - Közösségi terek az Interneten

Harmadik előadás (2011. január) - Számítógépes vírusok


Kívánok Mindannyiunknak békés, mosolyokkal teli hétvégét! (,,Művészibb" gondolatokkal is, egy videóba foglalva.)

Oti



1 megjegyzés:

  1. Gratulálok minden Kezdő csoportosnak a bátor blog-lépés megtételéhez, és a Haladóknak köszönet a szépséges videókért :)
    Oti

    VálaszTörlés