2011. január 13., csütörtök

2. heti összefoglaló (Haladó)

Kedves ,,blogger társaim", kedves Haladó csoport!

Szeretném megköszönni, hogy máris alkalmazva látom az órán tanultakat, ez nagyon jó érzés ám!! :) Csak így tovább! ;) Ahogy megbeszéltük, eddig az alábbi címkék (avagy kategóriák) élnek a blogon:

család (ezt utólag, Anikó kérésére adtam hozzá, de milyen igaz! Miért is ne? :) )

irodalom (minden, ami tartalmas, vers, próza, cikk, e-könyv stb.)

kirándulás (talp alá való utak ismertetésére)

receptek (konyhaművészetünk jobbítására, illetve részemről a nulláról való kimozduláshoz :) )

program (színház, mozi, TV, művház, miegymás)


számítógép (mert mindent én sem tudok, sőt...)



És lehet továbbiakat is javasolni!

Amiket én adtam hozzá eddig, ,,oktatói" okokból:
kezdő (a kifejezetten a Kezdő csoportra vonatkozó bejegyzések miatt)
haladó (a Haladó csoportnak szánt közleményeknek)
heti frissítés (a heti összefoglalók számára)
előadás (a tervek szerint havonta megtartott vetítéses előadásokhoz kapcsolódva)
gárdonyi (a Gárdonyi művházhoz kapcsolódó híreknek)
újdonságok (frissítések a PC Nagy(i) blogon belül)


Tehát ahogy megbeszéltük, jövő héten a Kezdőkkel összevonva tartunk előadást, január 17-én, hétfőn du. 15.00 órától a 22-es teremben.
(Január 24-én, hétfőn a gyermek kísérési feladatokból adódóan az óra du. 17.00 órakor kezdődik, január 31-én, hétfőn pedig minden a szokásos módon történik majd, foglalkozás du. 15.00 órától a Számítástechnika teremben.)
A most következő előadás címe:
   
NÁTHÁS LETT A GÉPEM!
Számítógépes vírusok. Avagy 'férgek' és 'trójaiak' az Internetes kiskertben.

Kérésre a számítógép ,,betegeskedésekor" szükséges teendőket nézzük át, illetve, ami még fontosabb, hogy hogyan lehet ezt az állapotot megelőzni.




Sok szeretettel várunk Mindenkit, tanfolyamtól függetlenül is! :)

PC Nagyik és Nagyok és Oti 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése